Bloor's Academy
Welome, if you have not made an account, and intend on joining the roleplay please make your roleplay character's name your username. Thank You!
Bloor's Academy

Bloor's Academy Forums and Roleplay
 
HomeHome  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 The Hot Seat: Ivie Tilpin

Go down 
AuthorMessage
Kiaria-Bella-Ivie-Jessie
Admin
avatar

Posts : 694
Join date : 2011-01-22
Age : 20
Location : Art

PostSubject: The Hot Seat: Ivie Tilpin   Sat Dec 31, 2011 6:26 pm

Yay XD.... Jenni have at it XDD
Back to top Go down
http://venetia1998.deviantart.com
Odessa Geranium

avatar

Posts : 113
Join date : 2011-07-18
Location : Art

PostSubject: Re: The Hot Seat: Ivie Tilpin   Sun Jan 01, 2012 6:59 pm

OK, I won't make this too long. I thought you already did the hotseat?
Favourite colour?
Favourite animal?
Favourite place?
Favourite book?
Favourtie Charlie Bone book?
Favourite movie?
Favourite TV show?
Have any pets?
Dream pet?
Favourtie singer?
If you could meet any celebrity who would you meet?
Favourite Charlie Bone character?
Last movie you watched?
Favourite OC out of all of yours?
Favourite OC on this site (not including your own)?
Favourite FF OC (not including yours)?
Favourite DA OC (not including yours)?
Favourite line/quote/part of Charlie Bone series?
Favourite quote (from anything)?
What did you do today?
Doing anything exciting soon?
Favourtie YouTube video?
Favourite part of this RP (section/quote/line etc)?
Favourite part of FF RP?
Favourite part out of all the RPs you're on?
Bright colours or dark?
Art, music or drama?
Least favourite Charlie Bone character?
What did you dream of last night?
Best method for remembering things?
Favourite genre?
Back to top Go down
Kiaria-Bella-Ivie-Jessie
Admin
avatar

Posts : 694
Join date : 2011-01-22
Age : 20
Location : Art

PostSubject: Re: The Hot Seat: Ivie Tilpin   Sun Jan 01, 2012 10:55 pm

((Go read the main hotseat topic))
Favourite colour? Black (yay you spell colour like I do)
Favourite animal? Horse
Favourite place? New York City
Favourite book? Charlie Bone/The Hunger Games
Favourtie Charlie Bone book? =_=" 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (all of tem but 2)
Favourite movie? Lemonade Mouth
Favourite TV show? Wizards OF Waverly Place
Have any pets? Yeah I have a dog named Zen
Dream pet? Horse
Favourtie singer? Taylot Swift
If you could meet any celebrity who would you meet? Ummm Emma Watson
Favourite Charlie Bone character? At the moment its Asa Pike <3
Last movie you watched? Umm I think it was Mrs. Doubtfire
Favourite OC out of all of yours? Alicia Bloor
Favourite OC on this site (not including your own)? Seraphyna Fletcher
Favourite FF OC (not including yours)? Emory Aidelaide
Favourite DA OC (not including yours)? Adam D. Holder or Larissa Last
Favourite line/quote/part of Charlie Bone series? "That is pain Charlie Bone, 2 hand ful of it, don't tempt me to use them again," ~ Manfred Bloor
Favourite quote (from anything)? "THE GUMMY BEARS ARE GOING TO EAT MEH!" ~ Ivie Tilpin (a differnt OC of mine on a different rp)
What did you do today? Stayed on my laptop all day and played MASH
Doing anything exciting soon? Idk
Favourtie YouTube video? Mario Just Dance 3 XDD
Favourite part of this RP (section/quote/line etc)? Ummm idk when Ivie got the necklace I guess
Favourite part of FF RP? When we pretended we were on it and annoyed Manny
Favourite part out of all the RPs you're on? Really?!? When my 5 year old OC Posy met Miranda and Adam...
Bright colours or dark? Dark or bright dpending
Art, music or drama? Art at the moment
Least favourite Charlie Bone character? Strangely Dagbert
What did you dream of last night? I had an interesting night and dont remember any of my dreams
Best method for remembering things? Idk
Favourite genre? Genre of what?
Back to top Go down
http://venetia1998.deviantart.com
Odessa Geranium

avatar

Posts : 113
Join date : 2011-07-18
Location : Art

PostSubject: Re: The Hot Seat: Ivie Tilpin   Tue Jan 03, 2012 2:40 pm

We have the same favourite singer Smile
OK, one second you're in love with Dagbert and the next he's your least favourite character in the whole series scratch
I dunno, book genre, film genre, whatever really.
Back to top Go down
Seraphyna Fletcher
Admin
avatar

Posts : 508
Join date : 2011-07-18
Age : 21
Location : The Music Department

PostSubject: Re: The Hot Seat: Ivie Tilpin   Wed Jan 18, 2012 7:34 pm

ahem*

What is your hair color?
Eye color?
Favorite animal?
Do you have any pets?
If so how many and what kind?
If you want a pet (or another if you already have one), what would you get?
How tall are you?
If you could have a real endowment in real life, what would it be?
Do you draw?
Do you play any sports?
Favorite kind of car?
Phone?
Book?
Your role model is...?
y=-5/2x-5: what is x?
Geometry or Algebra?
Biology or chemistry?
Spanish or Italian?
History or geography?
Creative writing or journalism?
Red or purple?
Green or blue?
Orange or yellow?
Black or white?
Silver or pink?
Gold or platinum?
Bronze or copper?
What do you want to be when you grow up?
If you could play an instrument, what would you play?
If had a boy, what would you name him?
If you had a girl, what would you name her?
If you had a dog, what would you name him or her?
What about a name for a cat?
A name for a hamster?
A rabbit?
Do you like rabbits?
Coke or Pepsi?
Dr. Pepper or Root beer?
Sprite or 7 up?
Mountain Dew or Fanta (any)?
Favorite net speak? (lol, brb, g2g, etc.)
Favorite number?
Lucky number, if not favorite?
Manicure (on your hands) or pedicure (feet)?
Favorite hair style?
Favorite perfume?
Ocean or lake?
The name 'Luke' or 'William'?
The name 'Allia or Julliette'?
The name 'Daniel' or 'Henry'?
The name 'Courtney' or 'Sandra'?
The name 'Jessica' or 'Julie'?
The name 'Trey' or 'Logan'?
The name 'Stephanie' or 'Aline'?
The name 'Bruno' or 'Teo'?
The name 'Alicia' or 'Noel'?
Is this longer than the first one?
Are you tired of answering questions?
Do you like to answer questions like these?
Would you do another one of these or take a test in school?
How are you right now?
Turkey or ham?
Earthquakes or tsunamis?
Tornadoes or volcanoes?
Wind or water?
Fire or earth?
Favorite element?
Did you know you're only half way through?
What do you like to draw?
If you have three apples and a thief comes up to you and takes two....?
Did you subtract?
If I were you I'd whack the thief upside his head, you know?
Didn't see that one coming, did you?
Well...maybe I might run out of questions...
Oh, wait, never mind! Got your hopes up, did I now?
How many fingers do you have? (lame, I know)
And toes? (ditto)
Have you ever stubbed your toe before?
Did it hurt?
How bad?
How did that happen?
Ouch.
Has your pencil ever snap in the middle of a test?
Does that annoy you?
What if your pen leaked through a piece of paper? Would that suck too?
How do you feel about going to sleep early?
And how about going to sleep pretty late?
Would you have school all year round?
Why?
Basketball or soccer?
Volleyball of softball?
Baseball or tennis?
Swim or track?
Cross country or golf?
Do you like to run?
How about if you were being chased?
Would that make things more fun?
Is this getting pretty long?
I can't wait to see your answers, you know?
This is fun. Are you having fun?
I think I beat my record a long time ago, what do you think?
I think so too!
Italian food or Chinese?
Mexican or plain ole American?
How about Swedish?
I don't know what special food they have either, do you?
Probably not, huh?
Lipstick or lipgloss?
Mascara or eyeliner?
Google or Yahoo?
University or college?
Do you know the difference between two and two?
Robes or cloaks?
Roses or petunias?
Daisies or violets?
If your dream guy shows up, what would he say to you?
Oranges or apples?
Kiwis or papayas?
Have you ever eaten jackfruit before?
How about durian fruit?
Fruit or vegetables?
ABCDEFGHIJKLMNO.....
1234567....
Greek mythology or Roman mythology?
Myths of legends?
Non fiction or fiction?
Fantasy or realistic?
How about both?
Mystery or scary?
Comedy or adventure?
Both?
Romance or action?
Do you like more violent adventure stories or subtle ones?
Do you like VERY romantic stories or somewhat romantic?
Comedy that is making you laugh constantly or every once in a while so you can actually breathe?
Justin Beiber or Rebecca Black? (O.O Hard, huh?)
Did you know Justin B. came from Canada?
I didn't know that.
Tired?
Haha! No I'm kidding, we're almost done, just hang in for a few seconds. Or minutes, whichever one.
Books or stories online?
Computer or laptop?
iPhone or Android?
MP3 or iPod?
Bicycles or skates?
Snowboaarding or skiing?
Christmas or Halloween?
Favorite candy?
Favorite holiday?
Your birthday doesn't count you know. Yeah, I wish it does too. T.T
Valentine's Day: love or hate?
Do you hate it when you microwave something and it still has cold spots?
I hate that too.
Guess what?
You're done!
Congrats!
WOOHOO!
WOOT!
YAY!!!!!!

Impressive, huh? I bet your mind exploded.
Well, I'll let you go.
For now...

Lol, you have to love the power of copy and paste!
Back to top Go down
Kiaria-Bella-Ivie-Jessie
Admin
avatar

Posts : 694
Join date : 2011-01-22
Age : 20
Location : Art

PostSubject: Re: The Hot Seat: Ivie Tilpin   Fri Jan 27, 2012 12:53 pm

O_O Oh.My.God.


What is your hair color? Currently Bubblegum Pink
Eye color? Brown
Favorite animal? Horse
Do you have any pets? Yeah a dog
If so how many and what kind? I alread told you XD
If you want a pet (or another if you already have one), what would you get? A HORSE *dummy icon that only works on DA*
How tall are you? I never check XD
If you could have a real endowment in real life, what would it be? Hmmm Being able to fly
Do you draw? YES
Do you play any sports? Yeah I play rugby *trying to become British* with my older male cousins
Favorite kind of car? Lexus
Phone? A purple samnsung with a texting board is what I have but I want an iphone XD
Book? Erm... Charlie Bone
Your role model is...? Um... idk XD
y=-5/2x-5: what is x? NUUUUUUUUUUUUUUU ME NO LIKE MATH *covrs eyes* don't kill me!!!!!!!!!!
Geometry or Algebra? Neither
Biology or chemistry? I don't do either of them
Spanish or Italian? Neither =_= I like French, Sanscrit, Greek, and British-English
History or geography? Geography (I hate History)
Creative writing or journalism? Journalism
Red or purple? Purple
Green or blue? Green
Orange or yellow? Neither
Black or white? Black
Silver or pink? Silver
Gold or platinum? PLatinum
Bronze or copper? Bronze
What do you want to be when you grow up? An Author
If you could play an instrument, what would you play? I wanna learn guitar
If had a boy, what would you name him? Adam or Fabian
If you had a girl, what would you name her? Posy, Alicia, or Zoe
If you had a dog, what would you name him or her? I have a dog. Her name is Zen.
What about a name for a cat? I wouldn't have a cat in the first place
A name for a hamster? Um.... Mushika is the name of mai Mazin' Hamster that I gave Fen XD
A rabbit? Olivia or Sherbert
Do you like rabbits? Yush
Coke or Pepsi? Coke
Dr. Pepper or Root beer? I lie them both!!!! Ok fine Dr. Pepper
Sprite or 7 up? THEY'RE LIKE.. THE SAME THING XD
Mountain Dew or Fanta (any)? Fanta
Favorite net speak? (lol, brb, g2g, etc.) XD
Favorite number? 14 (Why? I have no clue....)
Lucky number, if not favorite? 13
Manicure (on your hands) or pedicure (feet) Manicure
favorite Hairstyle? IDK
Favorite perfume? Triple Goddess
Ocean or lake? Ocean
The name 'Luke' or 'William'? Luke
The name 'Allia or Julliette'? Allia
The name 'Daniel' or 'Henry'? Henry
The name 'Courtney' or 'Sandra'? Neither
The name 'Jessica' or 'Julie'? Julie
The name 'Trey' or 'Logan'? Neither
The name 'Stephanie' or 'Aline'?
The name 'Bruno' or 'Teo'? Teo
The name 'Alicia' or 'Noel'? Alicia ^^
Is this longer than the first one? You're joking right? Of course it is
Are you tired of answering questions? XDDDD Well I'm doing my schoolwork as I do this so this is keeping me alive XDDDD
Do you like to answer questions like these? Yush sometimes
Would you do another one of these or take a test in school? DO ANOTHER OF THESE
How are you right now? Fine
Turkey or ham? I'm vegetarian dude... I have been since before I started talking to you XD
Earthquakes or tsunamis? Tsunamis
Tornadoes or volcanoes? IDK.....
Wind or water? Water
Fire or earth? FIre
Favorite element? Fire
Did you know you're only half way through? O_O
What do you like to draw? Anime you and takes two....?
Did you subtract?and Manga
If you have three apples and a thief comes up to you and takes three you..? 1..?
Did you subtract? Yes...
If I were you I'd whack the thief upside his head, you know? XDDDDDDDDDDDD
Didn't see that one coming, did you? XDDDD Nope
Well...maybe I might run out of questions... NUUUUUUUUUUUU DX
Oh, wait, never mind! Got your hopes up, did I now? YAY~!!!!!!!!!!!
How many fingers do you have? (lame, I know) 10......
And toes? (ditto) *facepalm* yes
Have you ever stubbed your toe before? yes
Did it hurt? yes
How bad? alot
How did that happen? I forgot
Ouch. but I didn't even tel you XD
Has your pencil ever snap in the middle of a test? Nope
Does that annoy you? I wouldn't know
What if your pen leaked through a piece of paper? Would that suck too? That happened when I was drawing =_=
How do you feel about going to sleep early? O_O
And how about going to sleep pretty late? YEAH!
Would you have school all year round? I do have school all year round -_-
Why? Mum makes me
Basketball or soccer? Soccer? WHats that? *trying to become British* do you mean football?
Volleyball of softball? I suck at Vollyball XD
Baseball or tennis? Baseball I guess...
Swim or track? Both
Cross country or golf? ?
Do you like to run? Yes I run a half mile every morning
How about if you were being chased? Yes
Would that make things more fun? yes
Is this getting pretty long? Nope XD okay yes but I like it
I can't wait to see your answers, you know? XD are you really gonna read em all?
This is fun. Are you having fun? Yup ^^
I think I beat my record a long time ago, what do you think? Yup XD
I think so too! XDDDDDDDDDDD
Italian food or Chinese? Chinese
Mexican or plain ole American? American
How about Swedish? I never had it....
I don't know what special food they have either, do you? XDDDDD no
Probably not, huh? XDDDD
Lipstick or lipgloss? Lipstick
Mascara or eyeliner? Mascara
Google or Yahoo? Google
University or college? Is there a differance
Do you know the difference between two and two? What?????
Robes or cloaks? Cloaks
Roses or petunias? Rose's ^^
Daisies or violets? Violets
If your dream guy shows up, what would he say to you? He would give me mai ipod touch and but Bailee in headlock for saying we're in love DX
Oranges or apples? Oranges
Kiwis or papayas?Kiwis
Have you ever eaten jackfruit before? never heard of it
How about durian fruit? sope never heard of it... does it even exist? XD
Fruit or vegetables? Depends on mai mood
ABCDEFGHIJKLMNO..... Um
1234567....Um
Greek mythology or Roman mythology? HINDU AND EGYPTIAN MYTHS!!!
Myths of legends? Myths
Non fiction or fiction? Fiction
Fantasy or realistic? Fantasy
How about both? No
Mystery or scary? Scary
Comedy or adventure? Adventure
Both? No
Romance or action? Action
Do you like more violent adventure stories or subtle ones? Um... depends
Do you like VERY romantic stories or somewhat romantic? Somewhat
Comedy that is making you laugh constantly or every once in a while so you can actually breathe? I like breathing...
Justin Beiber or Rebecca Black? (O.O Hard, huh?) IDK who Rebecca Black is... Justin Bieber is okay...
Did you know Justin B. came from Canada? Yeah
I didn't know that. XDDDDDDDD
Tired? Nope
Haha! No I'm kidding, we're almost done, just hang in for a few seconds. Or minutes, whichever one. XD NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Books or stories online? Books
Computer or laptop? Laptop
iPhone or Android? iphone
MP3 or iPod? ipod
Bicycles or skates? skates
Snowboaarding or skiing? skiiing
Christmas or Halloween? Thats a hard one
Favorite candy? Almond Joy
Favorite holiday? IDK
Your birthday doesn't count you know. Yeah, I wish it does too. T.T XDD
Valentine's Day: love or hate? IDK
Do you hate it when you microwave something and it still has cold spots? Yes
I hate that too. WHo doesnt?
Guess what? WHat?
You're done! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU DX
Congrats! DDDX
WOOHOO! DDDDDX
WOOT! DDDDDDDX
YAY!!!!!! NO NOT YAY DX


DO MORE!!!!!!!!!!!!!!! XDDDDDDDDDDDDD I'm insane but seriously, do more
Back to top Go down
http://venetia1998.deviantart.com
Kiaria-Bella-Ivie-Jessie
Admin
avatar

Posts : 694
Join date : 2011-01-22
Age : 20
Location : Art

PostSubject: Re: The Hot Seat: Ivie Tilpin   Fri Jan 27, 2012 12:55 pm

Odessa Geranium wrote:
We have the same favourite singer Smile
OK, one second you're in love with Dagbert and the next he's your least favourite character in the whole series scratch


Yea I lve Asa and Charlie and Manfred now XD
Back to top Go down
http://venetia1998.deviantart.com
Seraphyna Fletcher
Admin
avatar

Posts : 508
Join date : 2011-07-18
Age : 21
Location : The Music Department

PostSubject: Re: The Hot Seat: Ivie Tilpin   Sat Jan 28, 2012 1:04 am

Ok, let me think....



Do you like clowns?
Acrobats?
Jugglers?
Ever been to a circus?
I want to go to one.
Capitol of the Moon?
Favorite ocean?
Have you ever played the banjo?
Do you like banjo music?
If you had to pick between a public school, private/prep school, boarding school, military school, or home school, which would you pick?
Favorite pair of socks you own?
My favorite are Adidas ones with the 'Adidas' in light blue. It's a sock that goes to your ankle.
They're called ankle socks, right?
Do you like socks that go up high or low?
I don't like them too low; they always slip off my foot when I'm walking.
I have a pair that goes to my knees; they are red and look like converse shoes! Very Happy
What's your favorite shirt?
Do you like shirts?
I like shirts.
What about pants?
I like pants.
What about skirts?
For a second I forgot what they were called when I first typed that question.
What day is it today?
Would you be the queen of some place if you were offered position?
How much money would you like to make annually?
What college are you planning to go to?
The difference between a college and a university by the way is that a university is much bigger than a college, although universities can also be called colleges, but colleges (small ones) aren't called universities. It's like the 'a square is a rectangle but a rectangle is not a square' kind of thing.
Christmas in July: what do you get your friends and family? (I'll give you room to reply.







Here's one more extra line for you just in case xD:
Kinda small for an extra line but oh well, you can make more when you reply. xD
If you were a superhero, would you save the world from evil, recite poetry to bad guys, abuse your powers, wear spandex underwear, or change in phone booths?
Make up a holiday:

Dream vacation?
Dream house?
Dream family?
Any dreams lately?


This winter doesn't feel like winter, does it?
It's warm where I am, and if winter is warmer than usual, imagine my summer! O.o
Comment ca va?
Moi, je suis tres bien.
Comment heure est-il?
Practicing mon francais. Smile
Is 'francais' masculine or feminine? Should it be 'ma francais' or am I right with the 'mon'?
Hmmm....makes you wonder....
Anyhoooo.....moving on.
Rudolph the red-nosed ________.
You have to move to another city: where would you go?
You have to move to another country: where would you go?
You have to move to another continent: where would you go?
You have to move to another planet: where would you go?
Sandy beaches or grassy fields?
Redbuds or cherry blossoms?
Favorite scent from Bath and Body Works?
Mine is Japanese Cherry Blossoms.
At least, for now.
Have you ever smelled a lot of things, trying to find a good smell, and then your nose can't pick up new smells because you over-sniffed things?
I've done that.
At the mall, my friend and I were sniffing shampoo and hand sanitizer (from a safe-ish distance of course) and we spent five minutes smelling, three minutes resting our noses, five minutes smelling, another three minutes resting our noses....
Walking or riding a bike?
Hiking or rock climbing?
Both?
I would like to do both.
Survival test! What location would you survive in best: largest forest in the world, underground labyrinth/tunnels, or snowy mountains?
Mental test! What would make you insane: locked up in a tiny cell like room with no food for three weeks and water every four days or having only one minute to deactivate some machinery before it explodes like a nuclear weapon, destroying the earth?
Car dealer or card dealer? xD Random, I know.
Shuffling (dance) or shuffling (cards)?
If you do good with cards, maybe you can deal them in Vegas.
I wonder how much money you get in Vegas by working as a card dealer....
It would be nice to visit but not live there....
That's just my opinion.
Soo...my best friend's birthday is coming up: what should I get her (she loves anime, especially anime that relates to girls)?
Favorite salad?
How long have you been a vegitarian?
I spelled that horribly wrong, didn't I?
Oh well, as long as you get the point, it's fine.
Hmmm, I'm running out.
Don't worry, I'll make more later. Right now I have to finish homework.
By the way, you don't happen to know the difference between mitosis and meiosis, do you?

Well, done for now. Good luck answering! Not my longest but decent enough.
Back to top Go down
Kiaria-Bella-Ivie-Jessie
Admin
avatar

Posts : 694
Join date : 2011-01-22
Age : 20
Location : Art

PostSubject: Re: The Hot Seat: Ivie Tilpin   Sun Jan 29, 2012 7:09 am

Do you like clowns? Where did that come from?? XD of course that's deffinately not as weird as asking Jen if she's milked a chicken XD
Acrobats? *shrug*
Jugglers? Bailee juggles so depends on my moood :p
Ever been to a circus? Nope
I want to go to one. Good for you XD
Capitol of the Moon? Wha..?I'm gonna raandomly say Artemis even though there ISN'T a capitol of the moon
Favorite ocean? Atlantic
Have you ever played the banjo? Nope
Do you like banjo music?
If you had to pick between a public school, private/prep school, boarding school, military school, or home school, which would you pick? Erm... well... I ike traveling so homeschool is pretty good XD
Favorite pair of socks you own? My black and purple toe socks
My favorite are Adidas ones with the 'Adidas' in light blue. It's a sock that goes to your ankle. ok that wasn't a question XD
They're called ankle socks, right? idk
Do you like socks that go up high or low? high but most of mine are low >_> thanks alot mum
I don't like them too low; they always slip off my foot when I'm walking. XD not a question, Jenni
I have a pair that goes to my knees; they are red and look like converse shoes! LUCKY STOP ASKING-NON-QUESTIONS XD
What's your favorite shirt? It has a British flag on it
Do you like shirts? yes....
I like shirts. XDDDDDDD
What about pants? XD yeah especialy jeans
I like pants. XD
What about skirts? *shrug* depends on my mood
For a second I forgot what they were called when I first typed that question. XDDDDDDDDDDDDDDDD oh Jenni
What day is it today? Um.. well... it was Friday you asked but it's like 3:30 AM on SUnday for me right now
Would you be the queen of some place if you were offered position? Depends on the place
How much money would you like to make annually? 50 million dollars :3 *totally has a reason for saying that exact number, a reason that you don't know XDDDD*
What college are you planning to go to? TCU, Julliard, or TCC
The difference between a college and a university by the way is that a university is much bigger than a college, although universities can also be called colleges, but colleges (small ones) aren't called universities. It's like the 'a square is a rectangle but a rectangle is not a square' kind of thing. nice to know
Christmas in July: what do you get your friends and family? (I'll give you room to reply.
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD






Here's one more extra line for you just in case xD:
Kinda small for an extra line but oh well, you can make more when you reply. xD you do know that that just makes it harder for e right? XDD
If you were a superhero, would you save the world from evil, recite poetry to bad guys, abuse your powers, wear spandex underwear, or change in phone booths? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD the first option XD
Make up a holiday: Um... THE OFFICIAL ROLEPLAY DAY :dummy: September 7th

Dream vacation? London on May 23-30 :3
Dream house? It looks like my friend's house XD
Dream family? Um
Any dreams lately? Yeah creepy random wacko dreams


This winter doesn't feel like winter, does it? Nope
It's warm where I am, and if winter is warmer than usual, imagine my summer! O.o XDDDD
Comment ca va? Ca va mmm that means *thinks heard* DDDX I forgot
Moi, je suis tres bien. erm... je means.. I... I think DX
Comment heure est-il? ....
Practicing mon francais. I see that...
Is 'francais' masculine or feminine? Should it be 'ma francais' or am I right with the 'mon'? XD IDK
Hmmm....makes you wonder.... XD
Anyhoooo.....moving on. XDD
Rudolph the red-nosed ________. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Reindeer...
You have to move to another city: where would you go? LONDON :dummy:
You have to move to another country: where would you go? LONDOND UK :dummy:
You have to move to another continent: where would you go? EURPOPE, UK, LONDON
You have to move to another planet: where would you go? I WOULD TAK LONDON TO MARS
Sandy beaches or grassy fields? Depends on my mood
Redbuds or cherry blossoms? IDK what those are but I assume they're flowers
Favorite scent from Bath and Body Works? I haent used stuff from thre is FOREVER
Mine is Japanese Cherry Blossoms. OOO Mum has that I LOVE IT ^^
At least, for now. XD
Have you ever smelled a lot of things, trying to find a good smell, and then your nose can't pick up new smells because you over-sniffed things? No XD
I've done that. XD ok
At the mall, my friend and I were sniffing shampoo and hand sanitizer (from a safe-ish distance of course) and we spent five minutes smelling, three minutes resting our noses, five minutes smelling, another three minutes resting our noses....
Walking or riding a bike? Riding aa bike
Hiking or rock climbing? rock climbing
Both? sure
I would like to do both.
Survival test! What location would you survive in best: largest forest in the world, underground labyrinth/tunnels, or snowy mountains? forest
Mental test! What would make you insane: locked up in a tiny cell like room with no food for three weeks and water every four days or having only one minute to deactivate some machinery before it explodes like a nuclear weapon, destroying the earth? um... IDK
Car dealer or card dealer? xD Random, I know. XD what????
Shuffling (dance) or shuffling (cards)? XDDDDD IDK
If you do good with cards, maybe you can deal them in Vegas. Nope no thanks
I wonder how much money you get in Vegas by working as a card dealer.... XD
It would be nice to visit but not live there.... XDD
That's just my opinion. XD
Soo...my best friend's birthday is coming up: what should I get her (she loves anime, especially anime that relates to girls)? Erm... I'm sorry I don't know
Favorite salad? I forgot what I put on it XD
How long have you been a vegitarian? almost 2 years
I spelled that horribly wrong, didn't I? yup Very Happy XD
Oh well, as long as you get the point, it's fine. XDD
Hmmm, I'm running out. NUUUUUUUUUUUU
Don't worry, I'll make more later. Right now I have to finish homework. DX DDDDDDDX
By the way, you don't happen to know the difference between mitosis and meiosis, do you? I don't even know what those are
Back to top Go down
http://venetia1998.deviantart.com
Sponsored content




PostSubject: Re: The Hot Seat: Ivie Tilpin   

Back to top Go down
 
The Hot Seat: Ivie Tilpin
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Bloor's Academy :: Free Talk :: The Hot Seat-
Jump to: